fbpx

8 ციფრული მარკეტინგული KPI

8 ციფრული მარკეტინგული KPI

 

ციფრულ ერაში შესაძლებელია ყველა ინფორმაციის შეგროვება, რომელსაც მომხმარებელი სერვისისა თუ პროდუქტის შეძენამდე ახორციელებს. საჭიროა იმ 8 ინდიკატორზე ყურადღების გამახვილება, რომელზეც დღეს გესაუბრებით.

KPI (Key Performance Indicator)-დან ძირითადია ვებ-საიტის „ტრეფიკი“, რომელიც გვეხმარება, გავიგოთ ასრულებს თუ არა საიტი მის მთავარ მოვალეობას. მნიშნელოვანია, ყოველთვიურად მისი შემოწმება, რათა განვსაზღვროთ რამდენად ეფექტურია მარკეტინგული სვლები. ყურადღება უნდა გავამახვილოთ ისეთ დეტალებზე, როგორიცაა „ვიზიტორი ერთ გვერდზე“, „ვიზიტორი ერთი პროდუქტის კატეგორიაში“, „ვიზიტორი ღირებულების მიხედვით“ და სხვ.

რეგულარულად შევამოწმოთ რამდენი ჩაშენებული ლინკი არსებობს სხვა საიტებზე, რომლის საშუალებით მომხმარებლები გადმოდიან ჩვენს საიტზე.

შიდა ბმულების ჩაშენება, თუნდაც სოციალური მედიის საშუალებით, გვეხმარება გავიგოთ საიდან გადმოდის მომხმარებელი საიტზე. შესაბამისად შეგვიძლია განვსაზღვროთ რომელი კამპანიებია ყველაზე ეფექტური.

რა თქმა უნდა, საიტზე მხოლოდ „ტრეფიკის“ მართვა არ არის ეფექტური. მნიშვნელოვანია, ვიზიტორები დიდხანს გაჩერდნენ საიტზე, რათა ესტუმრონ ყველაზე მნიშვნელოვან გვერდებს. თუ მომხარებელი მცირე დროს დაყოფს საიტზე, Google-მა შეიძლება აღიქვას, რომ გვერდი ვერ უზრუნველყოფს მომხმარებლის კმაყოფილებას. (ვერ აკმაყოფილებს მომხმარებელს)

სანამ  მაღალი „ტრეფიკია“ ჩვენს საიტზე და ვფიქრობთ, კამპანიამ წარმატებით იმუშავა, ვებსაიტზე ვიზიტორების მაღალი აქტივობა არ ნიშავს წარმატებას, თუ გარკვეული რაოდენობა რეკლამებიდან გადმოვიდა.

აუცილებელია, გამოვითვალოთ ღირებულება თითო მოქმედებაზე, რაც გულისხმობს მთლიანი დანახარჯის განსაზღვრას მომხმარებლებზე, რომლებაც საიტზე სხვადასხვა აქტივობა განახორციელეს.

მნიშვნელოვანია გამოვითვალოთ ჩვენ მიერ დახარჯული ბიუჯეტი თითო პოტენციურ მომხმარებელზე და განვსაზღვროთ ღირს თუ არა ამ ბიუჯეტის დახარჯვა მასზე.

ბოლო KPI კი არის შემოსავლის გაზომვა დახარჯული ბიუჯეტიდან, რომელიც გვეხმარება გავიგოთ რაზე გავამახვილოთ ყურადღება.

 

წყარო: https://www.prdaily.com/8-digital-marketing-kpis-you-cant-ignore/

 

უფასო კონსულტაცია